Staňte sa súčasťou Rulezz komunity a získajte 10% zľavu na lístok

Evolution of communication

Komunikácia sa zmenila. Ľudia prešli do digitálneho sveta a marketing sa musí prispôsobiť.

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Andy Krasny foto

Andy Krasny

Senior Data Insights Lead, Facebook EMEA

Andy leads the analytics group for the SMB team for Europe, Middle East, and Africa. His team is tasked with understanding revenue drivers across the region…

Viac o spíkrovi

Internet, který neznáte

Víte, jak fungují pračky na informace? Žijeme v době, kdy už pravda neexistuje? A máme ti jen úhly pohledu? Pojďte se podívat do podivuhodných zákoutí a uliček internetového světa nejen na Slovensku.

Josef Šlerka foto

Josef Šlerka

Director, Social Science, Socialbakers

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Viac o spíkrovi

Programmatic advertising – transformation of media into a real-time data driven world

‘Traditional’ digital advertising is in transition: Some studies show that by year 2020 already 50 percent of all digital ads will be transacted programmatically.
In parallel many companies increasingly use their own data in order to build their own walled advertising worlds. How is this media space rapidly evolving in 2017, what are the key global trends and what digital transformation will this trigger at advertisers, agencies and publisher side. 

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Alex  Stil foto

Alex Stil

Chief Commercial Officer Wordwide, GroupM

Alex is known as a results-driven senior "digital" executive with unique combination of operational, digital and creative experience. Alex is widely…

Viac o spíkrovi

Media and advertisers - from a traditional to a new way of thinking

Media companies and advertisers need to shift their focus from REACH to RELEVANCE. How can brands provide utility to their consumers and what are the key trends for the future…

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Rickard Lawson foto

Rickard Lawson

Country Manager, Strossle Norge AS

Rickard Lawson (44) is a business developer from Oslo, Norway. He’s worked with companies like Discovery Channel, Red Bull, Getty Images and Strossle.

His…

Viac o spíkrovi

Iný pohľad na zdieľanú ekonomiku

Zdieľanie nákladov na služby a tovar je veľkým trendom. Používatelia si pochvaľujú nízke poplatky, „Start-upy“ postavené na takomto modeli podnikania žnú ovácie nadšenia. Ako dokáže biznis zdieľanej ekonomiky zmeniť náš život v najbližších rokoch a ovplyvniť možno aj váš biznis?

Martin Mác foto

Martin Mác

CEO, Zoznam

Martin Mác pôsobí od roku 2007 ako konateľ (CEO) jednej z najúspešnejších internetových spoločností na Slovensku- Zoznam, s.r.o., ktorá má vo svojom portfóliu…

Viac o spíkrovi

Odhalenie biznis modelov, ktoré sa skrývajú za úspešnými hráčmi v digitálnom svete

Trendy a konkrétne ukážky monetizačných systémov, ktoré fungujú vo svete internetu. Strategické prístupy k speňažovaniu digitálnych projketov.

Pavol Kubán foto

Pavol Kubán

CEO SCR® group, Prezident ADMA, ADMA

Pavol Kubán zastáva funkciu CEO v celej skupine firiem, ktorá zahŕňa spoločnosti z oblasti fullservisovej reklamy, digitálneho marketingu, informačných…

Viac o spíkrovi

Mať zákazníkov online je super, ale čo ďalej?

Dramatický prienik digitálnych technológií do života ľudí a ich neustále rastúca „pripojenosť“ by mali pre značky predstavovať viac možností na oslovenie zákazníkov, viac príležitostí byť s nimi v kontakte a priestor poskytovať im viac služieb. Je to však vždy tak? Aké výzvy stavia pred marketérov „pripojený svet“ a ako na ne reagovať? To je téma každoročnej globálnej štúdie TNS - Connected Life.

Andrej Vallo foto

Andrej Vallo

TAM Director, TNS Slovakia

Andrej sa viac ako 20 rokov venuje prieskumu trhu a analýze dát. Pôsobil vo viacerých inštitúciách a firmách v súkromnom i verejnom sektore.

V TNS pracoval…

Viac o spíkrovi

Programmatic: No more buzz!

Je programmatic len buzz word, alebo realny, efektivny pristup k planovaniu a nakupu online priestoru? Na 5tich konkretnych case studies si odprezentujeme moznosti cielenia, rozne strategie a vysledky kampani z roznych segmentov: Travel, FMCG, Fashion, HR, Energy.

Tomáš Horváth foto

Tomáš Horváth

Country Manager, CRIMTAN

Po viac ako 12 rokoch skúseností v marketingu a komunikácii sa v roku 2011 Tomáš rozhodol vybrať digitálnou cestou. Počas svojej kariéry vyvíjal a vykonával…

Viac o spíkrovi

Hosť Borisa Prša: Simona Krainová

 

Boris Pršo foto

Boris Pršo

TV Director, TV Markíza

Viac o spíkrovi
Simona Krainová foto

Simona Krainová

Simona

Simona Krainová je úspešná svetová topmodelka, moderátorka, herečka a podnikateľka. Jej tvár preslávili titulky prestížnych časopisov ako je americký a…

Viac o spíkrovi

Má Mobile na Slovensku potenciál?

Množstvo vyhľadávaní sa začína tým, že ľudia sa chcú dostať k informáciam čo najrýchlejšie - tu a teraz. Práve mobil je v dnešnom svete najrýchlejšia cesta k vyhľadávaniu, až 65% online aktivít sa začína na smartfóne. Na Slovensku tomu nie je ináč, aj slovenský spotrebiteľ zisťuje informácie online. Aká je budúcnosť mobilov? Dozviete sa na prednáške Richarda Kondáša - Google Partners Certified Trainer.

Richard Kondáš foto

Richard Kondáš

Performance marketer, ui42 digital

Richard navrhuje, realizuje a optimalizuje online marketingové kampane. Má skúsenosti s viac ako 50 klientmi z rôznych odvetví. Svoje cenné skúsenosti prenáša…

Viac o spíkrovi

Instagram for Business

Instagram je tu pre biznis a dokáže splniť ciele rovnako dobre ako ostatné médiá.

Prednáška bude v anglickom jazyku.

Josef Hlaváček foto

Josef Hlaváček

Account Manager, Facebook EMEA

Josef Hlavacek works at Facebook EMEA in the sales department and is responsible for growing businesses in the region of Central & Eastern Europe and thus…

Viac o spíkrovi

Město na dlani

Geolokováná data ze sociálních sítí mohou pomoci lépe poznat skutečné zákazníky a firem. Případová studie a několik ukázek z dílny Socialbakers.

Josef Šlerka foto

Josef Šlerka

Director, Social Science, Socialbakers

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Viac o spíkrovi

Čo o vás vedia reklamné siete z vášho mobilu?

Big data, machine learning, programmatic a iné buzzwordy vo svete reklamy.

Pavol Magic foto

Pavol Magic

Head of LBS Platform, Sygic

Pavol pracuje ako Head of LBS Platform pre Sygic, kde má na starosti nové zdroje príjmov, predovšetkým v oblasti dát.

Spoluzakladal a bol prezidentom ADMA…

Viac o spíkrovi

Rast programaticu vďaka mobile

Zmena v spôsobe konzumácie obsahu zo strany používateľov prináša rozvoj, ale aj nové možnosti programatického nákupu. Ako sa to prejavuje na Slovensku a čo prinesie rok 2017 si skúsime ukázať na číslach.

Matej Kolarovský foto

Matej Kolarovský

Head of GroupM Connect, GroupM

V rámci online marketingu som aktívny viac ako 6 rokov. Vyrastal som na PPCkach v Etargete. Tu som sa aj prvýkrát dostal k pojmu programatický nákup.

Viac o spíkrovi

Videoblogy pre generáciu X? Prečo nie?!

Značky dnes v súvoslosti s digitálnym marketingom rozmýšľajú, ako osloviť Generáciu Y či Generáciu Z. Spýtal sa ale niekto Generácie X, či by tiež rada nepozerala videá na internete? 

Zuzana Machová foto

Zuzana Machová

Vloggerka

15 rokov bola generálnou riaditeľkou zahraničnej kozmetickej firmy, riadila 3 krajiny s viac ako 150 000 ženami. V júni tohto roka sa rozhodla byť…

Viac o spíkrovi

Vyžmýkali sme slovenských YouTuberov? Ako ďalej s online videom.

Predstavím aktuálny stav slovenských vlogerov z pohľadu ich komerčného využitia a s tým súvisiace problémy. Pokúsim sa načrtnúť víziu ako ďalej s Youtubermi (ne)pracovať a ako sa treba z hľadiska brandov pozrieť celkovona tému produkcie online videa tak, aby sme nedeformovali trh nekvalitnými výstupmi. Moja prednáška je určená špeciálne pre decision makerov na marketingoch brandov, ktorí určujú tvorbu a splitovanie budgetov na ATL a digitálnu komunikáciu.

Andrej Csino foto

Andrej Csino

Creative & Strategy Director, Core4

Andrej Csino študoval marketingovú komunikáciu a v reklame pracuje 16 rokov. Začínal ako Copywriter v agentúrach Mark/BBDO, Grade/TBWA, ešte počas vysokej…

Viac o spíkrovi

Online video v multiscreen svete. Ako z toho vyťažiť maximum?

Ako ovplyvňuje slovenského online diváka multiscreen. Ako sledujeme TV a ako video na online. Praktické tipy pre marketérov pre online video a pre prípravu online video reklám.

Alexander Móži foto

Alexander Móži

Chief Video Officer, Ringier Axel Springer

Marketér so 16 ročnými skúsenosťami v online. Aktuálne pôsobí ako Chief Video Officer v Ringier Axel Springer Slovakia a Azet - najväčšom multimediálnom…

Viac o spíkrovi

Prečo je native ads pre online publisherov a ich klientov to isté čo Batman pre Gotham?

Pretože natívnu reklamu vidí 52% viac ľudí jako klasické bannery. Pretože záujem nakúpiť je vyšší o 53% v porovnaní s display ads. A pretože afinita ľudí ku brandu je o 40% vyššia jako pri displayi. Výborné správy pre trh zmietaný 0.1% CTRkom, 25% adblockermi a čoraz viac rozťahujúcimi sa Instant Articles od Facebooku.

Filip Kuna foto

Filip Kuna

Managing Director SK & CZ, Strossle

V online publishingu začal podnikať ešte na strednej škole. 12 rokov spolupracuje so Zoznam.sk, z toho 8 rokov šéfoval produktovému oddeleniu.

Momentálne…

Viac o spíkrovi

Hľadajte ľudí tam, kde sú!

Neinzerujete na Facebooku, lebo tam nechodíte? Škoda, lebo 2,4 milíona Slovákov áno.
Neveríte bannerom, lebo máte AdBlock? Škoda, lebo 3 milióny Slovákov ho nemajú.
Nepoužívate Google Search, lebo na sponzorované odkazy neklikáte? Škoda, lebo väčšina ľudí nerozlišuje medzi platenými a neplatenými výsledkami vyhľadávania.
Zistite, ako týmto škodám v budúcnosti predísť a nerobte digitál podľa vás. To totiž nikoho nezaujíma!

Peter Šebo foto

Peter Šebo

Founder & CDO, PS:Digital

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po…

Viac o spíkrovi

Ako mobily menia mobilitu

Doprava v mestách viac a viac kolabuje. Ako bude vyzerať doprava v mestách o niekoľko rokov? Ako k tomu má prispieť Liftago?

Tomáš Sroka foto

Tomáš Sroka

Country Manager, Liftago

Tomáš začal podnikať už počas štúdii na Vysokej škole ekonomickej v Bratislave. Svojú prvú firmu tak založil v 19-tich rokoch.

Baví ho budovanie firiem a…

Viac o spíkrovi

Diggyho mobilné dobrodružstvo

Matej pootvorí dvere do sveta mobilného gamingu, ktorý tvorí 90 % celkových tržieb na App Store a Google Play obchodoch. Priblíži celý proces launchu hry na mobilné zariadenia. Dozviete sa, ako robiť mobilný marketing efektívne, koľko to stojí a vynáša a prečo je to dôlezité aj pre iné druhy mobilných aplikácií.

Matej Lančarič foto

Matej Lančarič

Head of Mobile Marketing, Pixel Federation

Matej je Head of Mobile Marketing v spoločnosti Pixel Federation, ktorá je popredným tvorcom mobilných a desktopových hier a zamestnáva viac ako 200 šikovných…

Viac o spíkrovi

Ako sa z jedného z mnohých zľavových portálov stal jediný inšpiračný a trvalo rastúci? Môže za to mobil?

Záporná návratnosť z mobilných reklám: Prečo to dáva zmysel?
Viete ako trackovat a vyhodnocovať prínos mobilov pre svoj biznis?
Oplatí sa mať dnes ešte vlastnú aplikáciu?

Aleš Mlátilík foto

Aleš Mlátilík

CEO, Zľavomat

Aleš vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Prahe. Svoju kariéru začal v korporácii General Electric (GE), kde nastúpil ihneď po ukončení štúdia. Manažérske…

Viac o spíkrovi

Hosť Borisa Prša: Tina

 

Boris Pršo foto

Boris Pršo

TV Director, TV Markíza

Viac o spíkrovi
Martina "Tina" Kmeťová foto

Martina "Tina" Kmeťová

Speváčka, Tina

Tina, slovenská speváčka, ktorá okrem hudby prijala výzvu aj na moderovanie projektov ako Česko Slovenská Superstar a Hlas Česko Slovenska.

Ak netrávi čas…

Viac o spíkrovi

Konverzia sa deje len v hlave človeka

Ako účinne ovplyvniť zákazníka, aby nákupné rozhodnutie urobil práve tu a teraz.

Evžen Cekota foto

Evžen Cekota

Professional Training & Coaching, On The Road Again, s.r.o.

Evžen Cekota učí a pomáhá lidem, aby získali to, co chtějí. Rychle, jednoznačně a elegantně. Specializuje se na psychologii a lingvistiku vlivu,…

Viac o spíkrovi

Success story: Rozšírte svoj e-commerce do ďalších krajín

Adbee Digital vám predstaví case study k realizácií medzinárodného e-commerce riešenia a webovej platformy pre KVANT. Prednáška sa bude venovať najmodernejším riešeniam v oblasti e-commerce a možnostiam prepojenia na retail. Ako bonus sa dozviete, ako prekonať The Great Firewall of China.

Peter Bakoš foto

Peter Bakoš

IT Project Manager, Adbee

Peter Bakoš má za sebou kódenie všetkého možného aj nemožného zo školských čias na Fakulte informatiky a informačných technológií STU. Neskôr sa venoval…

Viac o spíkrovi

Affiliate kampaň ako plnohodnotný člen online marketingového mixu

Už ani na Slovensku sa netreba pozerať na affiliate marketing ako na niečo exotické. Kľudne a hrdo sa môže postaviť vedľa PPC, SEO a CPM kampaní. Ako ho však uchopiť?

Štefan Polgári foto

Štefan Polgári

Managing Director, Lead Media

Zakladateľ affiliate siete DOGNET, ako prvej profesionálnej všeobecnej Slovenskej affiliate siete. Online marketingu sa venuje už viac ako 10 rokov. Má za…

Viac o spíkrovi

Ako si skomplikovať mediálne plánovanie

Chceme sa podeliť o náš pohľad na to, ako by mediálne plánovanie a jeho optimalizácia mohli fungovať.
Tak aby sa z ideálneho riešenia stalo reálne.

Matej Tomašovský foto

Matej Tomašovský

Performance Manager, Riesenia.com

Matej pôsobí v spoločnosti RIESENIA.com od roku 2014 a vďaka svojej svedomitosti a spoľahlivosti sa rýchlo vyšvihol na pozíciu Performance Managera. Má na…

Viac o spíkrovi

Kreatívny DATAvertising v marketingovej komunikácii

Ako inak využívať dáta v multichannel komunikácii pre efektívnejšie kampane. 
Ako si nenechať pokaziť kampaň nepripraveným ekosystémom.
Ako vysvetlovať komplikované témy šéfom a investorom, ktorí sa nevyznajú, aj keď sa tvária, že sa vyznajú.

Michal Pastier foto

Michal Pastier

Group Creative Director, ZARAGUZA Slovakia

Michal Pastier je nadšenec festivalu Burning Man, spolumajiteľ a kreatívny riaditeľ reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha a prvej slovenskej…

Viac o spíkrovi

TOP technologické trendy!

Čo prináša virtuálna realita? Aká dôležitá je bezpečnosť smartfónov? Ako vyzerá svet pri pohľade cez foťák telefónu? Toto sú najväčšie technologické trendy, ktoré aktuálne hýbu biznisom.

Ján Trangel foto

Ján Trangel

Managing Editor, Zive.sk

Od roku 2005 pôsobí ako redaktor Živé.sk a MobilMania.sk. Vedie testovacie centrum týchto portálov a špecializuje sa na testovanie hardvéru – predovšetkým…

Viac o spíkrovi

Nedokonalosť mozgu je dokonalým marketingovým nástrojom

Virtuálna realita a jej využitie v marketingu.
Zdieľaná emócia a jej virálny dosah, prečo dokáže VR zblbnúť toľko ľudí a aké problémy rieši.

Ivan Daško foto

Ivan Daško

Founder & CEO, Grand Pano

Virtuálny marketér.
Venuje sa spojeniu vizuálneho  marketingu a  neuroamrketingu pomocou virtualnej reality.
Hlavné segmenty záujmu VR : Real Estate,…

Viac o spíkrovi

Face a body detection technológia pre OOH a retail.

Využitie face a body detection technológie pri cielenom zobrazovaní obsahu a analytika v digital OOH. Inovatívny prístup k prieskumu trhu a k analýze zákazníckeho správania, spokojnosti a zákazníckych preferencií v retaile.

Ján Iľko foto

Ján Iľko

Co-Founder, FaceMedia

Počas štúdia hospodárskej politiky na Ekonomickej Univerzite v Bratislave spoluorganizoval sériu open-air hudobno-športových festivalov. Po ukončení štúdia…

Viac o spíkrovi

Nechajte to na BOTA.

Dozviete sa čo všetko vedia messenger Boti, prečo je to taký hype a ako si vytvoriť vlastného bota za 15 minút.

Martin Woska foto

Martin Woska

Strategy Director and co-owner, TRIAD Advertising

Martin je kreatívny, strategický riaditeľ a spolumajiteľ TRIAD Advertising, jednej z najinovatívnejších reklamných agentúr na Slovensku a v Čechách. Okrem…

Viac o spíkrovi

PROGRAM Digital RULEZZ 2016

  •  
     
    Registrácia účastníkov a chutné raňajky
  •  
     
    KEYNOTES: Leaders Gonna Lead

    Evolution of communication

    Andy Krasny, Senior Data Insights Lead, Facebook EMEA

    Internet, který neznáte

    Josef Šlerka, Director, Social Science, Socialbakers

    Programmatic advertising – transformation of media into a real-time data driven world

    Alex Stil, Chief Commercial Officer Wordwide, GroupM

    Media and advertisers - from a traditional to a new way of thinking

    Rickard Lawson, Country Manager, Strossle Norge AS

  •  
     
    Coffe break + networking
  •  
     
    Another One Bites the Dust

    Iný pohľad na zdieľanú ekonomiku

    Martin Mác, CEO, Zoznam

    Odhalenie biznis modelov, ktoré sa skrývajú za úspešnými hráčmi v digitálnom svete

    Pavol Kubán, CEO SCR® group, Prezident ADMA, ADMA

    Mať zákazníkov online je super, ale čo ďalej?

    Andrej Vallo, TAM Director, TNS Slovakia

    Programmatic: No more buzz!

    Tomáš Horváth, Country Manager, CRIMTAN

    Hosť Borisa Prša: Simona Krainová

    Boris Pršo, TV Director, TV Markíza; Simona Krainová, Simona

  •  
     
    We Are the World

    Má Mobile na Slovensku potenciál?

    Richard Kondáš, Performance marketer, ui42 digital

    Instagram for Business

    Josef Hlaváček, Account Manager, Facebook EMEA

    Město na dlani

    Josef Šlerka, Director, Social Science, Socialbakers

    Čo o vás vedia reklamné siete z vášho mobilu?

    Pavol Magic, Head of LBS Platform, Sygic

    Rast programaticu vďaka mobile

    Matej Kolarovský, Head of GroupM Connect, GroupM

  •  
     
    Obed
  •  
     
    Nothing Else Matters

    Videoblogy pre generáciu X? Prečo nie?!

    Zuzana Machová, Vloggerka

    Vyžmýkali sme slovenských YouTuberov? Ako ďalej s online videom.

    Andrej Csino, Creative & Strategy Director, Core4

    Online video v multiscreen svete. Ako z toho vyťažiť maximum?

    Alexander Móži, Chief Video Officer, Ringier Axel Springer

    Prečo je native ads pre online publisherov a ich klientov to isté čo Batman pre Gotham?

    Filip Kuna, Managing Director SK & CZ, Strossle

    Hľadajte ľudí tam, kde sú!

    Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital

  •  
     
    This Used to Be My Playground

    Ako mobily menia mobilitu

    Tomáš Sroka, Country Manager, Liftago

    Diggyho mobilné dobrodružstvo

    Matej Lančarič, Head of Mobile Marketing, Pixel Federation

    Ako sa z jedného z mnohých zľavových portálov stal jediný inšpiračný a trvalo rastúci? Môže za to mobil?

    Aleš Mlátilík, CEO, Zľavomat

    Hosť Borisa Prša: Tina

    Boris Pršo, TV Director, TV Markíza; Martina "Tina" Kmeťová, Speváčka, Tina

  •  
     
    Coffe break + networking
  •  
     
    Winner Takes It All

    Konverzia sa deje len v hlave človeka

    Evžen Cekota, Professional Training & Coaching, On The Road Again, s.r.o.

    Success story: Rozšírte svoj e-commerce do ďalších krajín

    Peter Bakoš, IT Project Manager, Adbee

    Affiliate kampaň ako plnohodnotný člen online marketingového mixu

    Štefan Polgári, Managing Director, Lead Media

    Ako si skomplikovať mediálne plánovanie

    Matej Tomašovský, Performance Manager, Riesenia.com

    Kreatívny DATAvertising v marketingovej komunikácii

    Michal Pastier, Group Creative Director, ZARAGUZA Slovakia

  •  
     
    Imagine

    TOP technologické trendy!

    Ján Trangel, Managing Editor, Zive.sk

    Nedokonalosť mozgu je dokonalým marketingovým nástrojom

    Ivan Daško, Founder & CEO, Grand Pano

    Face a body detection technológia pre OOH a retail.

    Ján Iľko, Co-Founder, FaceMedia

    Nechajte to na BOTA.

    Martin Woska, Strategy Director and co-owner, TRIAD Advertising

  •  
     
    Koniec konferencie
  •  
     
    DIGITAL PIE Afterparty (Korzo Restaurant)