Vnímanie vlastníctva a digitálnych technológií umožňuje zásadnú zmenu spôsobu myslenia ohľadne osobnej prepravy. Čo je za týmto procesom a aké sú kľúčové ingrediencie úspešnej inovácie? Ako sa môže firma naďalej prispôsobovať a prinášať nové technológie ešte viacerým spotrebiteľom a biznisovým segmentom?
Tremendous growth of technologies is on one hand a blessing on other a curse. Few businesses feel prepared to fully leverage the potential that lays in them. Together with another two puzzles - human factor and data - marketers have phenomenal opportunity to succeed.
The industry is splitting in two… But there is an interesting paradox at play today in the way that people consume digital media. So, joining it back together is the most important thing to do if we are going to continue to have salient meaningful brands. This means we need to adopt new approaches, but do this with an eye on the past. This must be done today with small changes that will allow us to thrive going forward…
Marketers have been operating under a false pretense regarding their audience's ability to concentrate for longer than 8 seconds. I call this the Myth of the Goldfish. In this session, I'll debunk the myth and reveal how changes in society's ability to multi-task are transforming how companies should approach their advertising strategy and content marketing efforts.
You will leave this session with a new understanding of:
- How to create the most efficient content to fuel your demand generation efforts
- Why long-form content is an essential part of a successful integrated marketing strategy
- How to use advertising on LinkedIn as a testing ground for your broader content marketing strategy
- The importance of empowering employees as advocates to significantly expand the reach of your content
People-based marketing is the industry standard, and with it comes an increasingly complex data landscape for marketers to navigate. Join Spotify to discover how profound human insights can be uncovered from music streaming habits. Learn how these insights reflect the person behind the device, and how this helps reach your audience in the right context.
Pre video v komunikácii neplatí pravidlo "one size fits all". Na konkrétnej kampani spolu s Jurajom Pobjeckym z agentúry Zaraguza ukážeme, ako sme k tomu pristúpili, ako sme rozpracovali ATL kampaň v online a hlavne prečo sme zvolili tento prístup ku kampani. Ukážeme aj nejaké čísla, ktoré sme zatiaľ s kampaňou dosiahli.
Kam směřuje YouTube v roce 2018? A jak ho diváci na Slovensku sledují? Jaké jsou trendy v reklamě a kreativitě? Co nejlépe funguje? Aneb odpovědi na nejčastější otázky pěkně v kostce.
Ako aktuálne vyzerá social a kam sa prelievajú používatelia? Prečo prebehol súboj Snapchat a Facebook? Čo sú podľa mňa najsilnejšie prichádzajúce digitálne trendy 2018? Chcú ľudia vlastné chatboty, digitálnych asistentov alebo doručovať tovat dronmi? A čo influencer marketing, je to niečo nové? Nie sú len nejaké deti z netu?
Case-study o tom, ako a prečo sme kvôli Študenstkému účtu Tatra banky preobliekli Sajfu za mimozemšťana a spravili sme z neho bota, naleštené kreatívy sme vymenili za autentický obsah a cieľovku motivovali, aby ich banka začala aspoň trošku zaujímať. A aj o tom, ako sme vďaka tomu splnili obchodné ciele a predbehli odvekú konkurenciu klienta.
Ako všetkých pobláznili smartfóny bez rámikov okolo displeja? Kam sa uberá nositeľná elektronika? Ktoré technológie budú revolučné a ktoré smerujú do slepej uličky? Zostaňte v kontakte s trendmi, ktoré hýbu svetom technológií.
Transformácia značky a jej vnímanie. Z jedného z desiatok zľavových serverov k trhovému leaderovi v oblasti zážitkov. Výzvy a úskalia s repositioningom etablovaného brandu.
So you’ve got the right audience; at the right time in the right place – but you provide a generic ad. The creative message is so important yet many of us still forget this essential element of our campaign. As our options to use data grow and segmentation improves; your communication is restricted only by your imagination.
Začni hirovať matfyzákov alebo sa na to vykašli. Pútavá case study o tom, ako online marketingová agentúra hirovaním jednej nádejnej matfyzáčky spustila lavínu a dnes tvorí tento ohrozený druh 1/4 úspešnej firmy.
Michael Krivicka, creator of some of the most popular viral video campaigns, will share his insights on how to create an effective viral video for a client. He will introduce our audience to a "viral mindset" which he applies to all stages of his creative process. Michael will talk about the challenges of the competitive & fast paced world of social media, and how he manages to have his work stand out.
Čo fungovalo včera, dnes už nemusí. Analyzujte, učte sa od svojich návštevníkov a prispôsobte sa ich správaniu. Ak to spravíte dobre, budú vás kopírovať.
Internetová reklama od jej vzniku a transformáciu až po dnešnú dobu. Programatická reklama vznikla veľmi dávno, ale silu naberá až teraz. Viete ako vám dodá váš banner efektívne výsedky? Čakáte výkon od videa? Chcete dostať výkon z týchto kreatívnych formátov? Brandformance je spojenie umenia budovania značky spolu s výkonom. Ak budte nasledovať desatoro RTB, ktoré vám Dano a Tomáš predstavia, úspech sa zaručene dostaví.
Aké sú hlavné faktory ktoré vplývajú na celkovú kreativitu človeka? Tekutiny? Jedlo? Genetika? Drogy? Technológie? A ako vie technológia pomôcť kreativite konkrétnych kampaní? Martin predstaví case videá konkrétnych riešení, ktoré umožnila kreatívne použitá technológia a prezradí, akú úlohu hrala kreatívna technológia v najúspešnejšej slovenskej kampani minulého roka pre O2 - 17. November.
Nové pokračovanie populárnej prezentácie o spojení dát a kreativity s výberom lokálnych aj svetových príkladov. Odpovieme si tiež na otázku, prečo len automatizovať a mať smart dáta už nestačí.
#AI #Insights #Data #Fun #Inspiration
Afterpárty v Galérii Umelka po konferencii ZADARMO pre všetkých: Účastníkov Digital RULEZZ, partnerov, priateľov, či ľudí z digitálneho marketingu.
Jedlo, pitie, hudba a networking zabezpečené!