Marek Kopča

Head of PR & Marketing  |  Hyundai Motor Slovakia    
Čas:
11:00 - 12:30
Téma:
Content marketing I: How to be the best?

About

Marek Kopča vyštudoval FiF UK v Bratislave. V oblasti marketingu, e-commerce a digitálnej komunikácie pôsobí vyše 13 rokov. Začínal ako redaktor a neskôr obsahový manažér portálu Markiza.sk. V IT spoločnosti WebCom, resp. Comsultia zodpovedal za obsahovú a marketingovú stratégiu a vedenie webdeveloperského tímu. Skúsenosti z reklamnej branže získal na accountskej pozícii v agentúre Istropolitana Ogilvy. Po krátkom brejku si s kamarátom z gymnázia otvoril kaviareň. Od roku 2008 pôsobil v Union poisťovni a Union zdravotnej poisťovni ako šéf priameho predaja na Slovensku a v Českej republike a neskôr ako riaditeľ marketingu a digitálneho predaja. Patril k zakladateľom digitálnej poisťovacej značky Onlia, kde zodpovedal za obchod a marketing. Od mája 2017 vedie marketing a PR v Hyundai Motor Slovakia. Je jedným zo zakladateľov a členom prezídia občianskeho združenia Ľudia z marketingu. Je ženatý, má jednu dcéru a vo voľnom čase hrá bowling a číta papierové knihy.

Organizátori:

TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

Orange

Hlavní partneri:

Crimtan PMI Tatrabanka

Partneri:

LJStudioCreatives MEC Pernod Ricard Slovakia PSDigital Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

TV JOJ Radio express zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Nubium qex RobímeIT Sketcher Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr