Martin vyštudoval žurnalistiku na FF UK v Bratislave. Od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych organizácií SZOPK, Greenpeace a Energia 2000. Viac ako 15 rokov bol členom manažmentu a šéfredaktorom Stratégií – jediného odborného periodika o reklame, marketingu a médiách na Slovensku.
Od roku 2011 sa ako Managing Director agentúry PRime time Martin venuje tvorbe komunikačných stratégií, koordinovaniu medzinárodných projektov a supervízii kľúčových klientov. Aktuálne je prezidentom Asociácie PR na Slovensku. Je členom mnohých medzinárodných porôt na prestížnych reklamných festivaloch doma aj v zahraničí, pôsobí ako spoluorganizátor viacerých národných kreatívnych súťaží, napríklad Zlatý Klinec, Prokop, Digital Pie. Dlhodobo sa venuje spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR) a s nadšením sleduje komunikačné, marketingové a digitálne trendy.