Henric Smolak

CRO/Partner  |  Strossle    
Téma:
Why Today’s Digital Marketing Sucks

About

Henric Smolak s nadšením mení tvár médií už od jeho prvého startupu Qulart – personalizovanej mediálnej platformy, ktorá vám odporúča najlepší obsah na webe. Qualart sa v roku 2015 stal súčasťou Strossle a dnes je jedným z najväčších poskytovateľov personalizovaného obsahu na svete. S desiatimi pobočkami v Európe a viac ako 3 miliardami odporúčaní každý mesiac sa Strossle stal dôležitým nástrojom každého vydavateľa a prvou voľbou pri distribúcii obsahu medzi mnohými vydavateľmi i značkami. Henric je špecialista na content marketing a native advertising a bojovník za svetlejšiu budúcnosť týchto odvetví. Verí v digitálny svet, ktorý prináša kvalitu pre používateľov, tvorcov obsahu aj značky, a že dnešný internet sa stal obrovským námestím Times Square, kde sa každý snaží získať vašu pozornosť. Henric tiež moderuje najväčší švédsky high-tech podcast, vedie kurz digitálnych médií a content marketingu a často ho pozývajú ako hlavného speakra na konferencie po celom svete. Henric je členom správnej rady IAB’s Native Task Force pre Škandináviu.

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr