Josef Šlerka

Managing director  |  Nadační fond nezávislé žurnalistiky    
Téma:
Skrze oči druhého

About

Josef Šlerka je zbehlý divadelník, vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, pôsobil ako vedúci výskumu spoločnosti Socialbakers. Vedie Štúdiá nových médií na Karlovej Univerzite a od augusta aj Nadačný fond nezávislej žurnalistiky. Všetky jeho záujmy sa pretínajú v jednom bode: symbolickej analýze. Spôsob, ako človek žije symbolmi a ako tento svet analyzovať, mapuje ako vo svojich semiotických textoch, tak vo vývoji analytických nástrojov. Venuje sa predovšetkým strojovej analýze prirodzeného jazyka a najrôznejším aspektom nielen sociálnych médií.

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr