Łukasz Kołdys

DEPUTY DIRECTOR  |  Wavemaker Poland    
Téma:
From guesswork and vanity metrics to data driven planning - a new approach to marketing campaigns with celebrities and influencers.

About

Sociológ s 13-ročnými skúsenosťami v mediálnych agentúrach. Vo firme WaveMaker má na zodpovednosti vývoj a implementovanie nových výskumných nástrojov. 
Jeho vášňou je objavovanie nových možností vďaka digitálnym trackovacím technológiám v oblasti zberu dát o spotrebiteľskom správaní.
Prednášal na mnohých konferenciách vrátane Forum IAB či VideoWars a učí na Association of Advertising Agencies's Interactive Marketing School.

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr