Marian Timoracký

United Consultants, partner  |  MARK BBDO    
Téma:
Digital conzoomer 2018: Výsledky jedného z najväčších prieskumov o vplyve internetu na slovenského spotrebiteľa

About

Marian študoval filozofiu v Bratislave a sociológiu v Londýne. Pracoval na viacerých akademických a vedeckých pracoviskách. Pred vyše 25 rokmi sa stal vôbec prvým strategickým plánovačom v reklame na Slovensku. V rokoch 1998 – 2017 viedol poradenskú spoločnosť United Consultants; koncom roka 2017 sa stal partnerom MARK BBDO Bratislava. Špecializuje sa na oblasť brand managementu a customer experience. Na svojom konte má mnoho odborných štúdií, knižných publikácií a článkov. Pravidelne vystupuje na konferenciách (Trend konferencie, Living on the Edge, Retail Summit). Viackrát bol členom poroty na lokálnych (EFFIE, Zlatý klinec) i medzinárodných festivaloch reklamy (Golden Drum).

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr