Martin Kysela

Sales Manager  |  TV JOJ    
Téma:
Dá sa na slovenských portáloch zasiahnuť videom milión divákov?

About

Martin pracuje v TV JOJ 11 rokov ako Sales Manager. Je nadšenec videoreklamy, najskôr začínal s online videoreklamou, neskôr sa začal venovať aj TV reklame. Videoreklama ako formát prešla za toto obdobie mnohými zmenami a zaznamenala obrovský nárast v objeme predaja aj dopytu. V Martinovej prezentácii sa dozviete aj to, ako sa dokázali prispôsobiť, a kedy nastal zlomový moment a rozhodli sa osloviť na spoluprácu svojich konkurentov. Kam ich táto spolupráca posunula a čo je VALETIN?

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr