Martin Woska

Chief Creative & Strategy Officer and Partner  |  TRIAD Advertising    
Téma:
Je pre značky zlé ak sú dobré?

About

Martin je kreatívny, strategický riaditeľ a spolumajiteľ TRIADu, jednej z najinovatívnejších reklamných agentúr na Slovensku a v Čechách. Okrem toho je prezidentom klubu najoceňovanejších kreatívcov Slovenska, ADC. V Bratislavskom Triade je zodpovedný za dva tímy, pracoval pre značky ako O2, Absolut vodka, Pilsner Urquell, Adidas, Rajo, Kofola, Tatratea, Veľkopopovický Kozel a mnohé ďalšie. Je držiteľom vyše 50-tich domácich aj zahraničných ocenení za kreativitu a efektivitu, medzi nimi aj najvyšších osobných ocenení za prínos digitálnemu marketingu na Digital PIE a celkový prínos slovenskej reklame - FILIP, na zlatom klinci. Miluje synergiu medzi stratégiou a kreatívou a napriek všetkému dosiahnutému vie, že nič nevie.

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr