Michal Dúbravský

Digital explorer  |  Plzeňský Prazdroj    
Téma:
#napivosrozumem

About

Skúsenosti som zbieral všade možne. V banke, digitálnych agentúrach, startupe. Nakoniec som zistil, že musím pracovať s produktom, ktorý je ľuďmi a mnou milovaný. V Plzeňském Prazdroji vieme, že digitalizácia nie je len marketing, digitalizácia je o prístupe k nášmu mysleniu a businessu. Preto sa posúvame, aby sme ľuďom mohli priniesť najlepšie pivo na svete, cez akýkoľvek kanál si človek zvolí! Pivo je lubrikantom našej spoločnosti. Utváralo ju a bude ju formovať aj v budoúcnosti. Môj cieľ v Prazdroji je pivo vtiahnuť do 21. storočia, aby pivo nebolo len záležitosťou našich otcov, ale aj našich dospelých detí.
#napivosrozumem

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr