Petr Houzar

Agency Lead  |  Google    
Téma:
Proč je důležité řešit “mobil” i v roce 2019

About

Petr sa v spoločnosti Google stará o mediálne a kreatívne agentúry, venuje sa platforme YouTube a téme budovania značky. Predtým pracoval ako manažér globálnej digitálnej komunikácie značiek Karlovarských minerálnych vôd, kde riešil kampane na 18 svetových trhoch. Pracoval tiež v digitálnom marketingu spoločnosti Vodafone s primárnou zodpovednosťou za korporátnu online stratégiu, rozvoj sociálnych sietí, vzťahy s vývojármi a inovácie v oblasti digitálnej komunikácie a médií. Petr je držiteľom mnohých českých i medzinárodných digitálnych ocenení.

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz Živé.sk

Generálny partner:

PMI

Hlavní partneri:

Crimtan O2 Tatrabanka

Partner večera:

Mercedes-Benz Slovensko

Partneri:

LJ Creatives studio Pernod Ricard Slovakia PONYHOUSE PSDigital WAVEMAKER Zľavomat

Hlavní mediálni partneri:

Radio express TV JOJ zoznam.sk

Mediálni partneri:

EuroAWK Bridge MARKETERIS Nubium qex RobímeIT Sketcher Sóda Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr