Martin Blaško

CEO  |  Zaraguza    

About

Martin Blaško pracuje v reklame od roku 1998.

 

Po 16 rokoch v Istropolitana Ogilvy, kde začínal ako account executive a následne pokračoval na pozíciách account manager a group account director. V rokoch 2008-2015 pracoval ako client service director a v novembri 2015 prešiel na pozíciu CEO do agentúry Zaraguza.

 

Zaraguza sa pod jeho vedením stala fullservice reklamnou agentúrou, narástla 3x v obrate, 2x v počte ľudí a pracuje pre klientov ako SLSP (fullservice), Orange (online advertising, web development, social media, online media planovanie, nakup), Popradská káva, Rajec, Ora Slovinsko, ZSE, Slovnaft, VW,...

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz živé

Generálny partner:

PMI

Hlavný partner:

Tatrabanka

Partneri:

contentfruiter Go 4 insights hyundai LJ Creatives studio pernod ricard Pilsner PS: Digital qexdigital VSE Wavemaker Zlavomat

Hlavný mediálny partner:

JOJ Expres

Mediálni partneri:

ecommerce bridge euroawk nubium MARKETERIS Pretlak robíme.it Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr