Palo Hapák

Managing Partner  |  MARKETERS    

About

 

Palo Hapák bol v roku 1994 spoluzakladateľom branžového mesačníka o marketingu, reklame a médiách – Stratégie a až do roku 2010 riadil vydavateľstvo Sanoma Magazines Slovakia, ktoré ho vydávalo.

 

V roku 2011 stál pri zrode združenia THEMARKETERS.BIZ (MARKETERS) a odvtedy sa venuje konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK. 

 

Je spoluorganizátorom konferencie Digital RULEZZ, súťaže Digital PIE, editor ročenky DIGITAL AGENCIES a kurátor portálu MARKETERIS.sk

 

 

Organizátori:

IAB Slovakia TheMarketers.biz živé

Generálny partner:

PMI

Hlavný partner:

Tatrabanka

Partneri:

contentfruiter Go 4 insights hyundai LJ Creatives studio pernod ricard Pilsner PS: Digital qexdigital VSE Wavemaker Zlavomat

Hlavný mediálny partner:

JOJ Expres

Mediálni partneri:

ecommerce bridge euroawk nubium MARKETERIS Pretlak robíme.it Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr