DIGITAL RULEZZ 2020
BUDE OFFLINE A BEZ RIZIKA!

Jasné pravidlá v nejasnej situácii + garancie pre účastníkov a partnerov konferencie

V dobe neistoty a neustále sa meniacich sa pravidiel a usmernení v dôsledku korony prichádza najväčšia konferencia o digitálnom marketingu Digital RULEZZ vo svojom 10. ročníku „BEST OF THE BEST“ s jasnými pravidlami a garanciami pre účastníkov a partnerov.

Digital RULEZZ 2020 BUDE OFFLINE!

  • Viaceré konferencie a eventy v dôsledku neistoty prechádzajú do online prostredia... Každý, kto zažil Digital RULEZZ vie, že naša konferencia nie je len súborom prednášok, ale tiež neopakovateľným zážitkom, vynikajúcou atmosférou a networkingom s kľúčovými ľuďmi z biznisu. Preto sme sa rozhodli, že urobíme naozaj všetko preto, aby sme sa mohli stretnúť osobne a prežiť tento zážitok spoločne na vlastnej koži – nie od stola za počítačom. Silu osobných stretnutí a neformálneho networkingu online forma jednoducho nedokáže nahradiť.
  • Digital RULEZZ 2020 bude preto naživo v Starej tržnici v Bratislave! Ak by nám pandémia „zmarila“ stretnúť sa naživo v plánovanom termíne 24. novembra 2020, konferencia sa uskutoční v náhradnom termíne vo februári 2021. A to s rovnakým programom a už predstavenými spíkrami.

100% GARANCIA VRÁTENIA PEŇAZÍ pre účastníkov i partnerov

  • Kúpou vstupenky v týchto dňoch nič neriskujete. Ak by sa naša konferencia nemohla konať v riadnom či náhradnom termíne, vstupné Vám vrátime v 100% výške.
  • Keďže uvažujeme aj s variantom obmedzeného počtu účastníkov na hromadných podujatiach, odporúčame zakúpiť si lístky čo najskôr.
  • Rovnako nič neriskujú ani naši partneri. Ak ešte zvažujete prezentáciu na Digital RULEZZ 2020, nenechajte sa odradiť koronou. U nás neplatnia žiadne nevratné zálohové platby, plnenie partnerov sa uskutoční až po konferencii.

KORONA SAFETY FIRST!

  • Pre Digital RULEZZ 2020 pripravujeme „antikorona“ opatrenia, ktorá pôjdu nielen za zákonom dané pravidlá, ale v mnohom aj za odporúčania epidemiológov.
  • Digital RULEZZ 2020 bude konferenciou s najvyššími hygienickými a epidemiologickými štandardami, ktoré si môžete pozrieť v prílohe a ktoré sa budú prispôsobovať aktuálnym predpisom, usmerneniam a odporúčaniam.

Poznámka: Zoznam opatrení, noriem, usmernení a odporúčaní sa môže meniť a bude sa upravovať podľa aktuálnej situácie

Organizátori:

TheMarketers.biz IAB živé

Generálny partner:

Tatra banka

Hlavný partner:

PMI

Partneri:

Wawemaker PS:Digital Pernod Ricard

Hlavní mediálni partneri:

JOJ Rádio Expres

Mediálni partneri:

MARKETERIS Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr