Josef Šlerka

Managing director  |  Nadační fond nezávislé žurnalistiky    

About

Josef Šlerka je skúsený divadelník, vyštudovaný estetik, s doktorátom z informačnej vedy. Pôsobil ako vedúci výskumu spoločnosti Socialbakers, vedie Štúdiá nových médií na Karlovej Univerzite a od augusta 2018 aj Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všetky jeho záujmy sa prelínajú v jednom bode: symbolickej analýze. Spôsob, ako človek žije symbolmi a ako tento svet analyzovať, mapuje vo svojich semiotických textoch, aj vo vývoji analytických nástrojov. Venuje sa najmä dátovej analýze spoločenských javov.

Organizátori:

TheMarketers.biz IAB živé

Generálny partner:

Tatra banka

Hlavný partner:

PMI

Partneri:

Wawemaker PS:Digital Pernod Ricard

Hlavní mediálni partneri:

JOJ Rádio Expres

Mediálni partneri:

MARKETERIS Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr