Les Binet

Group Head of Effectiveness  |  adam&eve DDB    

About

Keď sa bavíme o efektívnosti reklamy, je Les Binet jedno z najväčších mien na svete.

Vyštudoval fyziku na Oxforde, pokračoval na univerzite v Edinburgu, kde zameral svoj výskum na umelú inteligenciu a počítačové modelovanie. Svoje schopnosti v oblasti modelovania uplatnil pri meraní účinkov reklamy. Lesov prístup k vyhodnocovaniu reklamy vystihuje jeho výrok:

“It’s not just big data we need, it’s long data. You can’t measure long term effects with short term data.”

V súčasnosti je Group Head of Effectiveness v agentúre adam&eve DDB, ktorá má vo svojom portfóliu napríklad celosvetovo známe vianočné reklamy obchodného domu John Lewis, ktoré vyhrávajú ocenenia za kreativitu aj efektívnosť. Zároveň vedie DDB Matrix, sieťové ekonometrické poradenstvo a je zakladateľom spoločnosti Binet Consulting Ltd.

Je spoluautorom mnohých publikácií s témou efektívnosti reklamy, ktoré sú povinné čítanie pre marketérov aj ľudí z reklamy. Medzi najznámejšie patria knihy: How not to plan; The Long and the Short Of It; Effectiveness in Context: A Manual for Brand Building; Marketing in the Era of Accountability.

  

Jedna z najúspešnejších John Lewis reklám, ktorá ma dnes takmer 1 800 000 zhliadnutí

How not to plan book cover

How not to plan: Povinné čítanie každého moderného marketéra

Organizátori:

TheMarketers.biz IAB živé

Generálny partner:

Tatra banka

Hlavný partner:

PMI

Partneri:

Wawemaker PS:Digital Pernod Ricard

Hlavní mediálni partneri:

JOJ Rádio Expres

Mediálni partneri:

MARKETERIS Strossle

Odborný garant:

Associácia Digitálnych Marketingových agentúr