In this session, Les explains how to create effective marketing in today’s world - campaigns that really sell.
Les will explain how marketing works over the short and long term, and how these different effects work together to driver profit. He’ll show which strategies work and which ones don’t, how to set and allocate budgets, and how to fine-tune everything to suit your brand in today’s marketing environment.
Firmly based on empirical evidence, this seminar may challenge some of your existing beliefs about marketing. But it will also help you make better work and bigger profits.
(prednáška bude simultánne prekladaná do slovenčiny)
Alebo Ako môže racionálny postup môže viesť k iracionálnej reklame.
Nahliadnite s nami do marketingového a strategického zákulisia jedného zo suverénnych víťazov korony s tými najpovolanejšími. So šéfom brandovej stratégie a šéfom marketingu značky Dedoles.
V čase, keď boli všetci ešte viac prilepení k obrazovkám ako inokedy, sa objavila nová osoba, ktorá žila len za obrazovkou. Postupne svojím príbehom motivovala a pomáhala mladým plneniť si svoje sny v digitálnom svete.
Ako vznikala táto prvá slovenská digitálna osobnosť?
Ako prenikla do kultúry mladých?
Ako ľudia z mäsa a kostí interagujú s človekom z 1 a 0?
Aké možnosti a úskalia má na mieru vytvorená osobnosť značky.
Čo nás naučil prvý rok s Bejby Blue sa dozviete na Digital Rulezz.
Ako využiť nové príležitosti a posunúť svoju značku od bežných kampaní ku dlhodobej efektivite. Príklady, štúdie, výsledky.